Fundació Itinerarium

Tipografia per sensibilitzar

L’Anna Vives, una noia amb la Síndrome de Down, ha creat la seva pròpia tipografia de lletra disponible per escriure en qualsevol processador de textos, com el Word, per exemple.
L’objectiu d’aquesta iniciativa de l’Anna, que també vol representar el col·lectiu de persones discapacidades, és aconseguir difondre i potenciar els valors associats de la lletra: la igualtat social i la importància del treball en equip sumant capacitats.
L’Anna va començar a treballar la seva lletra amb un equip de persones al setembre del 2011 aconseguint, un any més tard, la seva digitalització alfabètica apta per escriure en qualsevol ordinador.
Amb la intenció de buscar una major difusió s’ha creat la marca de roba de l’Anna, on s’usen les seves lletres i dibuixos amb el mateix objectiu.
El 100% dels recursos econòmics que s’obtinguin de tots els projectes relacionats amb aquesta tipografia i marca de moda es destinaran a donar suport a problemàtiques socials. La primera donació es farà a la Fundació Ana Bella, reconeguda entitat social en defensa de les dones que pateixen maltractaments.

Tipografía para sensibilizar

Anna Vives, una chica con el Síndrome de Down, ha creado su propia tipografía de letra disponible para escribir en cualquier procesador de textos, como el Word, por ejemplo.
El objetivo de esta iniciativa de Anna, que también quiere representar a todo el colectivo de personas discapacitadas, es conseguir difundirla y potenciar los valores asociados a la letra: la igualdad social y la importancia del trabajo en equipo sumando capacidades.
Anna empezó a trabajar su letra con un equipo de personas en septiembre del 2011 consiguiendo, un año más tarde, su digitalización alfabética apta para escribir en cualquier ordenador.
Con la intención de buscar una mayor difusión se ha creado la marca de ropa de Anna; dónde se usan sus letras y dibujos con el mismo objetivo.
El 100% de los recursos económicos que se obtengan de todos los proyectos relacionados con esta tipografía y marca de moda se destinarán a apoyar problemáticas sociales. La primera donación serà para la Fundación Ana Bella, reconocida entidad social por su defensa de las mujeres maltratadas.